Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 września 2011

Wniosek o przywrócenie terminu do wniesienia odwołania od decyzji Urzędu Skarbowego we Wrocławiu


Toruń, 11.09.2000 r.


Dyrektor Izby Skarbowej
we Wrocławiu

Wnioskodawca: Jan Nowak
ul. Nowacka 1
56-555 Wrocław


sgn. akt 123/HHH/321



Wniosek o przywrócenie terminu do wniesienia odwołania od decyzji
Urzędu Skarbowego we Wrocławiu



Uprzejmie wnoszę o przywrócenie terminu do wniesienia odwołania od decyzji US we Wrocławiu z dnia 21.07.2000 r., sgn. akt 123/HHH/321w sprawie ustalenia wysokości zobowiązania podatku dochodowego od osób fizycznych. Niedotrzymanie terminu wynikło z okoliczności ode mnie niezależnych.



Uzasadnienie


Na podstawie art. 58 i art. 59 § 2 k.p.a. wnoszę o przywrócenie uchybionego terminu. W dniu wydania przedmiotowej decyzji, w wyniku niezależnych ode mnie okoliczności – wypadek drogowy, znalazłem się w Szpitalu Wojewódzkim we Wrocławiu.
Dowód: wypis ze szpitala.
W czasie mojego pobytu w szpitalu Urząd Skarbowy we Wrocławiu wydał zaskarżoną decyzję, doręczając ją listem poleconym, pod mój domowy adres.  Z uwagi na pobyt w szpitalu nie odbierałem poczty. O przedmiotowej decyzji dowiedziałem się od poborcy skarbowego 10.09.2000 r., kiedy to pojawił się u mnie w celu dokonania czynności egzekucyjnych.
Wobec powyższego, wniosek mój jest zasadny i zasługuje na uwzględnienie.


Jan Nowak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz