Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 września 2011

WNIOSEK O WZNOWIENIE POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO


Brzeg, 10.10.2000


Starosta Powiatowy
w Opolu


Wnioskodawca: Jan Nowak
    Brzeg
    Popielowice 6


WNIOSEK O WZNOWIENIE POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO


Wnoszę o wznowienie postępowania zakończonego wydaniem decyzji ostatecznej z 1.11.1999 r, z powodu wydania decyzji na podstawie fałszywych dokumentów.

Uzasadnienie


Decyzją z 1.11.1999 r. kierownik Urzędu Rejonowego w Brzegu wydał mi, a właściwie osobie, która mnie udawała, posługując się moim dowodem osobistym, zgłoszenie działalności gospodarczej.
Wydany dokument, w dniu wydania był już nieważny ponieważ został wydany na podstawie nieważnego dokumentu, mojego utraconego dwa miesiące wcześniej dowodu osobistego. O utracie dowodu osobistego niezwłocznie powiadomiłem Komisariat Policji w Brzegu oraz Urząd Gminy w Brzegu, gdzie wydano mi nowy dokument tożsamości.
W międzyczasie miałem wypadek samochodowy na skutek czego przebywałem trzy miesiące w szpitalu w Brzegu.
Po opuszczeniu szpitala dowiedziałem się, że ktoś dokonał zakupów na mój rachunek, posługując się dokumentami wystawionymi na mnie. W przedmiotowej sprawie obecnie prowadzi postępowanie policja w Brzegu i Opolu.
Z uwagi na powyższe na podstawie art. 145 § l pkt l k.p.a. wnoszę o wznowienie postępowania administracyjnego w przedmiotowej sprawie, ponieważ w chwili obecnej nie zamierzam prowadzić żadnej działalności gospodarczej


Jan Nowak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz