Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 września 2011

Wniosek O wznowienie postępowania administracyjnego w związku z pojawieniem się nowych dowodów


Wrocław, 11.09.2000 r.


Dyrektor Izby Skarbowej
we Wrocławiu
ul. Skarbowa 100


Wnioskodawca: Jan Nowak
  56-555  Wrocław
  ul. Nowacka 1



Wniosek

O wznowienie postępowania administracyjnego w związku z pojawieniem się nowych dowodów



W imieniu własnym, i w oparciu o treść art. 145 § l pkt 5 k.p.a. wnoszę o:
 wznowieniu postępowania w sprawie ustalenia wysokości podatku dochodowego za rok 1999 z tytułu prowadzonej przeze mnie działalności gospodarczej, zakończonej decyzją ostateczną Urzędu Skarbowego we Wrocławiu z 18.09.2000 r, znak US/123/00/KR.

Uzasadnienie:

Kontrola prowadzona w moim sklepie przez Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przyjęła, według mnie, niesłusznie, że moja dokumentacja księgowa zawiera braki, przez co uznano moje księgi za nierzetelne i dokonano szacunkowego wyznaczenia należnego podatku dochodowego. Ostatecznie kwota ustalonego dochodu kilkakrotnie przewyższyła faktycznie uzyskany dochód.
Podczas kontroli Firmy „INKA” przez US znaleziono dokumenty, które powinny były znajdować się w mojej dokumentacji. Tym samym można dokonać powtórnego oszacowania mojego dochodu i  powtórnego ustalenia wysokości podatku dochodowego


Jan Nowak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz