Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 września 2011

ZGŁOSZENIE ZMIANY UMOWY SPÓŁKI





......................., dnia .......................

Sąd Rejonowy
Wydział Gospodarczy
w ...............................

RHB ...........................

WNIOSKODAWCA:
Zarząd Spółki z o.o. ........................
z siedzibą w .....................................
w osobach:    ........................ prezes zarządu
........................ członek zarządu

ZGŁOSZENIE DO REJESTRU HANDLOWEGO ZMIANY UMOWY SPÓŁKI

Na podstawie art. 254 &3 k.h. Zarząd Spółki z o.o. .................. zgłasza do rejestru handlowego zmianę umowy Spółki zarejestrowanej w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w ................................... Wydział Gospodarczy pod Nr RHB .................................
Zmianie uległ &3 umowy spółki zawartej w Kancelarii Notarialnej w ...................., przy ul. ........................., w dniu ............................., pod Nr Rep. A ................................................ w ten sposób, że w &3 umowy spółki dodaje się pkt. 4 w brzmieniu:
„4) eksportu, importu i reeksportu towarów i usług”

UZASADNIENIE

Zgromadzenie Wspólników w dniu .............. podjęło uchwałę (w załączeniu) zaprotokołowaną notarialnie pod Nr Rep. A ................, zmieniając umowę Spółki jak podano wyżej.

podpis..................                                                                 podpis..................


Załączniki:
Odpis uchwały Zgromadzenia Wspólników
Dowód wpłaty wpisu sądowego

ZAWIADOMIENIE WIERZYCIELA O ZAMIARZE SPRZEDAŻY ZASTAWIONEGO TOWARU


ZAWIADOMIENIE WIERZYCIELA O ZAMIARZE SPRZEDAŻY ZASTAWIONEGO TOWARU




......................., dnia .......................
Adresat:........................................



Na ręce dłużnika ................................................................................................. (imię i nazwisko)
adres: ...................................... od wierzyciela  ....................................... (imię i nazwisko, adres).
Niniejszym przypominam, że zgodnie z ustaleniami umowy zawartej dnia .................................., (opis rzeczy) ................................. została dana pod zastaw jako zabezpieczenie płatności wierzycielowi ................................... (imię i nazwisko).
Jeżeli w terminie ................................. dni nie zostanie przekazana na rzecz wierzyciela ................................. określona w umowie sprzedaży kwota ............................. PLN wraz z odsetkami naliczonymi od dnia dzisiejszego do dnia dokonania płatności, wierzyciel przejmie zastawioną rzecz na własność i dokona jej sprzedaży. Jeżeli zostanie ona sprzedana za kwotę niższą od uzgodnionej w umowie, wierzyciel zwróci się o dopłatę do uzgodnionej kwoty.

Wierzyciel: ......................

Podpis: ......................  

ZAWIADOMIENIE O SPRZEDAŻY TOWARU Z POWODU NIEDOTRZYMANIA WARUNKÓW UMOWY


ZAWIADOMIENIE O SPRZEDAŻY TOWARU Z POWODU NIEDOTRZYMANIA WARUNKÓW UMOWY




......................., dnia .......................
Adresat:........................................


Szanowni Państwo,

w związku z dopuszczeniem się zwłoki z zapłatą ceny za dostarczoną, na podstawie kontraktu nr ................................... z dnia .........................................., część towaru  uprzejmie informujemy, że dajemy Państwu dodatkowo ................................. dni na dokonanie zapłaty. Po upływie tego terminu będziemy zmuszeni towar sprzedać innemu nabywcy po cenie  ............................. Zastrzegamy sobie prawo pokrycia wszelkich innych strat związanych z naruszeniem przez Państwa warunków umowy.


Z poważaniem,

............................................
(podpis)

ZAWIADOMIENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY

ZAWIADOMIENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY




......................., dnia .......................
Adresat:........................................




Niniejszym informujemy, że odstępujemy od umowy zawartej dnia.............................., dotyczącej sprzedaży ........................................ (opis towaru) firmie ......................................... (nazwa firmy) z powodów wymienionych poniżej.
Odstąpienie od umowy następuje wskutek naruszenia przez firmę........................... następujących warunków umowy: .......................................
Z uwagi na poniesioną szkodę żądamy zapłaty odszkodowania w wysokości ........................... zł.


Data:....................                                                      Podpis:....................

WZÓR UZGODNIEŃ W ZAKRESIE PRZEPROWADZANIA REGULARNEJ KONTROLI SANITARNEJ


WZÓR UZGODNIEŃ W ZAKRESIE PRZEPROWADZANIA REGULARNEJ KONTROLI SANITARNEJ




Data: ...................................................................................
Firma: ...................................................................................
Numer rachunku bankowego: ..................................................
Telefon: ..............................................................................
Osoba odpowiedzialna: .......................................................
Kontakt: .............................................................................
Adres na przesyłanie faktur: ...............................................
Insekty będące przedmiotem kontroli: .................................
Adres stacji sanitarnej: ........................................................
Telefon stacji: ...................................................................
Telefon biurowy: .................................................................
Zaliczka: .............................................................................
Miesięczne koszty: .............................................................
Miejsca problematyczne: ............................................................
Uiszczenie zaliczki % .............................................................
Kwota została przekazana: ..................................................

Właściciel (Najemca, Ajent) Firmy ................................ wyraża zgodę na wprowadzenie kontroli sanitarnej w związku z pojawieniem się insektów. Kontrola przeprowadzana będzie zgodnie z wyżej opisanymi warunkami raz w miesiącu lub częściej, jeżeli .................... (przeprowadzający kontrolę) uzna to za konieczne.
Ważność niniejszej umowy wynosi jeden rok i będzie przedłużana, aż do czasu jej wypowiedzenia przez jedną ze stron. Właściciel zobowiązuje się do przygotowania pomieszczeń w ten sposób, aby kontrole mogły się odbywać bez przeszkód.


........................................
(Podpis)

WZÓR PISMA DOTYCZĄCEGO UMOWY SPRZEDAŻY, RĘKOJMI I DOSTAWY, OŚWIADCZENIE O PRAWIE DO SPRZEDAŻY


WZÓR PISMA DOTYCZĄCEGO UMOWY SPRZEDAŻY, RĘKOJMI
I DOSTAWY, OŚWIADCZENIE O PRAWIE DO SPRZEDAŻY



......................., dnia .......................
Adresat:........................................



Niniejszy dokument dotyczy sprzedaży następujących dóbr ............................ , które niżej podpisany ........................, zamieszkały w ................................................ sprzedał kupującemu .........................., za kwotę ..................
Niniejszym stwierdzam, iż jestem prawomocnym właścicielem wyżej wymienionych dóbr, że są one wolne od wszelkich obciążeń prawnych, że posiadam pełne, udokumentowane prawo do ich sprzedaży i że nie są obciążone prawami osób trzecich.
Na dowód czego niniejszy dokument podpisuję własnoręcznie, dnia .........................


.........................................
(podpis)