Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 września 2011

Prośba o odroczenie płatności podatku dochodowego


 Wrocław, 9.10.2000 r.

Adam Sólej
Ul. Nowacka 1
56-555 Wrocław


Urząd Skarbowy
Ul. Rybacka 10
55-555  Wrocław




Prośba o odroczenie płatności podatku dochodowego


Zwracam się z uprzejmą prośbą o odroczenie płatności podatku dochodowego za miesiąc wrzesień br. w kwocie 2341 zł.

Uzasadnienie


Podstawową działalnością mojej firmy są usługi dla jednostek budżetowych z terenu gminy Wrocław. Nasi kontrahenci poinformowali mnie, że do dnia dzisiejszego nie zostały jeszcze uruchomione środki z budżetu, z których miały zostać pokryte zobowiązania względem mojej firmy.
W zaistniałej sytuacji mam przejściowe trudności finansowe, które uniemożliwiają mi dotrzymanie terminu płatności podatku dochodowego.
Nadmieniam jednocześnie, że dotychczasowe zobowiązania względem budżetu zawsze regulowałem w terminie.
W związku z zaistniałą sytuacją przedmiotowa prośba jest w pełni uzasadniona


Adam Sólej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz