Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 września 2011

Prośba o zaniechanie podatku od darowizny


 Wrocław, 10.10.2000 r.


                                                                                   Adam Sól 
Ul. Nowacka 1
56-555 Wrocław
                                                                                  NIP: 777-300-30-00



Urząd Skarbowy
Ul. Rybacka 10
55-555 Wrocław




Prośba o zaniechanie podatku od darowizny




Zwracam się z uprzejmą prośbą o zaniechanie poboru podatku od darowizn w kwocie 1251 zł. Darczyńcą jest moja matka Anna Sól zamieszkała we Wrocławiu przy ul Nowackiej 1. Przedmiotem darowizny jest połowa mieszkania we Wrocławiu przy ul. Nowackiej 1.


Uzasadnienie


Prośbę moją motywuje tym, że jestem na zasiłku dla bezrobotnych, zaś moja żona jest pracownikiem Urzędu Miejskiego i otrzymuje niskie zarobki. Na utrzymaniu mamy 4 dzieci i nie jesteśmy w stanie zapłacić podatku od darowizny. Wobec zaistniałej sytuacji moja prośba jest w pełni uzasadniona.
Dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.


Adam Sól

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz