Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 września 2011

Prośba o umorzenie podatku od darowizny


 Wrocław, 10.10.2000 r.
Adam Sól
Ul. Nowacka 1
56-555  Wrocław
NIP: 777-300-30-00



Urząd Skarbowy
Ul. Rybacka 10
55-555 Wrocław





Prośba o umorzenie podatku od darowizny




Zwracam się z uprzejmą prośbą o umorzenie mi pozostałej części podatku od darowizny w kwocie 1251 zł.
Darowizna, od której pozostała mi jeszcze do zapłacenia kwota 1251 zł, jest położona na Mazurach i jest to stary, zaniedbany domek z działką.
Jestem skromnym pracownikiem Urzędu Miejskiego, a moja żona jest kolejarzem. Na utrzymaniu mamy 4 małych dzieci.
W chwili obecnej nie mamy środków na zapłatę pozostałej części podatku od darowizny, jaką uczynił mi mój ojciec.
Dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.


Adam Sól

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz