Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 września 2011

Prośba o odroczenie płatności podatku VAT


 Wrocław, 9.10.2000 r.
 
Adam Sól
Ul. Nowacka 1
56-555  Wrocław
NIP: 777-300-30-00



 
Urząd Skarbowy
Ul. Rybacka 10
55-555 Wrocław




Prośba o odroczenie płatności podatku VAT



Zwracam się z uprzejmą prośbą o odroczenie płatności podatku VAT za miesiąc wrzesień br. w kwocie 1234 zł do 30.10.2000 r.


Uzasadnienie



Podstawową działalnością mojej firmy jest produkcja pamiątek dla turystów odwiedzających  Wrocław. Odbiorcami moich wyrobów są sklepy z pamiątkami. Jednak Sklepy odbierają mój towar pod warunkiem uzyskania trzy miesięcznej prolongaty płatności. Tym samym płatności do mnie zaczną spływać dopiero w październiku i wówczas będę mógł dokonać płatności podatku VAT. W zaistniałej sytuacji mam przejściowe trudności finansowe, które uniemożliwią mi dotrzymanie terminu płatności podatku VAT.
Nadmieniam jednocześnie, że dotychczasowe zobowiązania względem budżetu zawsze regulowałem w terminie.
W związku z zaistniałą sytuacją prośba jest w pełni uzasadniona



Adam Sól

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz