Szukaj na tym blogu

sobota, 8 października 2011

Wniosek małoletniej o zezwolenie na zawarcie małżeństwa


Wrocław, 10.10.2000 r.


Sąd Rejonowy we Wrocławiu
Wydział Rodzinny i Nieletnich


Wnioskodawca: Anna Nowak
zam. we Wrocławiu ul. Mickiewicza 86

Uczestnicy: Andrzej Kowal
zam. we Wrocławiu ul. Agrestowa 12
Aldona i Adam Kowalscy
zam. we Wrocławiu  ul. Rodzynkowa 12


Wniosek małoletniej o zezwolenie na zawarcie małżeństwa



Wnoszę o:
zezwolenie małoletniej  Annie Nowak, ur. 8.10.1984 roku we Wrocławiu, córce Adama i Agaty Nowak, na zawarcie małżeństwa z Andrzejem Kowalem, ur. dnia 10. 10. 1978 roku we Wrocławiu, synem Aldony i Adama Kowalskich.


Uzasadnienie


Ja niżej podpisana Anna Nowak ur. 8.10.1984 ukończyłam 16 lat w 2000 roku.
Dowód: odpis aktu urodzenia.
W czerwcu 2000 roku ukończyłam zasadniczą szkołę krawiecką i podjęłam pracę w Wypożyczalni kaset video.
Dowód: świadectwo ukończenia szkoły.
Andrzej Kowal urodzony 10. 10. 1978 roku we Wrocławiu jest zatrudniony w Wypożyczalni kaset video jako ochroniarz.
Dowód: zaświadczenie zakładu pracy i dowód osobisty.
Z Andrzejem Kowalem znamy się od 6 miesięcy. Ostatnio nasza znajomość znacznie się zacieśniła, w następstwie, czego zaszłam  w ciążę i jestem już w trzecim  miesiącu ciąży.
Dowód: zaświadczenie lekarskie.
Mój rozwój psychiczny i fizyczny zezwala na zawarcie małżeństwa. Zaś moi rodzice  zgadzają się na zawarcie przeze mnie małżeństwa z Andrzejem Kowalem.



Anna Nowak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz